Ulotki standardowe

Wybierz parametry

{{param.getParameter().title}} Automatycznie zmieniono ze względu na brak w asortymencie
{{error}}
?

{{parameterValue.value}}:

Wybierz nakład

{{controller.getProduct().getLastParameter().parameter.title}} Cena netto (Cena brutto) Termin realizacji
{{cartElement.getLastParam().parameterValue}}
  
( )
{{error}}
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
{{cartElement.realizationObject.inDays}} dni roboczych
Pokaż pozostałe nakłady
Pokaż mniej
Proszę poprawić błędy w formularzu
Wczytywanie...
{{controller.cartElementsError.message}}

Zamów

{{error}}
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
cena netto:
Cena brutto:

{{ controller.focusCartElement.realizationObject.date}} Data realizacji:  
Przesyłka gratis! Zamawiam Pobierz szablon:
Parametry produktu:

{{param.parameterName}}: {{param.parameterValue}}


Ulotki firmowe

Znajdziesz je w swojej skrzynce na listy, za wycieraczką samochodową, a także na wielu konferencja i eventach. Jest to jedna z najprostszych i skutecznych metod promocji firmy w ramach bezpośredniego kontaktu. Wprawdzie ciężko o profilowanie przekazu do grupy docelowej, jak to ma miejsce w sieci, ale niski koszt sprawia, że ulotki nadrabiają ilością.

 

Dobrze zaprojektowana ulotka jest estetyczna i przemyślana. Potencjalny kupujący, który jest zainteresowany usługami lub produktami Twojej firmy, powinien łatwo odnaleźć nazwę firmy, podstawowe informacje o ofercie i dane kontaktowe lub wskazane miejsce, gdzie może daną rzecz kupić.

 

Często się zdarza, że potencjalni klienci schowają ulotkę do plecaka, torebki czy położą w takim miejscu, że o niej zapomną. Dlaczego tak się dzieje? Po pierwszym sukcesie – wzięciu ulotki od osoby je roznoszące lub po wyciągnięciu ze skrzynki, szybki rzut oka odbiorcy powinien trafić na coś interesującego. Odpowiada za to grafika lub hasło, ale to nie wszystko.

 

Informacje zawarte w ulotce powinny mieć dla odbiorcy wartość. Należy pamiętać, że nie każdy będzie zainteresowany ofertą. Niemniej, gdy broszura trafi do takiej osoby, powinna ją zachęcić do przeczytania i zapoznania się z propozycją. Może to oznaczać zachętę odwiedzenia stacjonarnej placówki lub strony internetowej, gdzie produkt lub usługa zostały bardziej szczegółowo opisane.

 

Jak mierzyć skuteczność ulotek?

Jeśli rozprowadzasz ulotki na różnych ulicach, nanieś na nie różne hasła, które uprawniają posiadacza do uzyskania rabatu. W ten sposób będziesz mieć pewność, że z ulicy Kołłątaja przyszło więcej osób niż z ulicy Ogrodowej.

 

Istnieje także możliwość weryfikacji telefonicznej. Na ulotkach można wskazać różne numery telefonów, co ułatwi pomiar. Jeśli w firmie jest centralka telefoniczna, to zadanie będzie stosunkowo proste. Wystarczy założyć konto w telefonii internetowej, wykupić numer i wskazać go na ulotce.

 

Czy ulotki są nadal skuteczne?

Cyfryzacja sprawia, że wiele aspektów codzienności przeniosło się do sieci, w tym reklamy. Jednak tradycyjne ulotki nadal cieszą się zainteresowaniem u osób praktycznie w każdym wieku. Badania Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że 50% gospodarstw domowych aktualnie przechowuje u siebie ulotki. Wynika z tego, że w tej formie reklamy nadal drzemie duży potencjał.

W naszej ofercie znajdą Państwo również szeroką gamę Ulotek składanych.

Nakład zależy wyłącznie od Państwa potrzeb. Wychodząc naprzeciw różnorodnym potrzebom naszych Klientów  oferujemy Ulotki reklamowe już od 100 sztuk.  

Oferujemy ulotki w najbardziej popularnych formatach, takich jak:

  • A6 – 105x148 mm
  • A5 – 148x210 mm
  • A4 – 210x297 mm
  • DL – 99x210 mm

     

Ulotki firmowe

Znajdziesz je w swojej skrzynce na listy, za wycieraczką samochodową, a także na wielu konferencja i eventach. Jest to jedna z najprostszych i skutecznych metod promocji firmy w ramach bezpośredniego kontaktu. Wprawdzie ciężko o profilowanie przekazu do grupy docelowej, jak to ma miejsce w sieci, ale niski koszt sprawia, że ulotki nadrabiają ilością.

 

Dobrze zaprojektowana ulotka jest estetyczna i przemyślana. Potencjalny kupujący, który jest zainteresowany usługami lub produktami Twojej firmy, powinien łatwo odnaleźć nazwę firmy, podstawowe informacje o ofercie i dane kontaktowe lub wskazane miejsce, gdzie może daną rzecz kupić.

 

Często się zdarza, że potencjalni klienci schowają ulotkę do plecaka, torebki czy położą w takim miejscu, że o niej zapomną. Dlaczego tak się dzieje? Po pierwszym sukcesie – wzięciu ulotki od osoby je roznoszące lub po wyciągnięciu ze skrzynki, szybki rzut oka odbiorcy powinien trafić na coś interesującego. Odpowiada za to grafika lub hasło, ale to nie wszystko.

 

Informacje zawarte w ulotce powinny mieć dla odbiorcy wartość. Należy pamiętać, że nie każdy będzie zainteresowany ofertą. Niemniej, gdy broszura trafi do takiej osoby, powinna ją zachęcić do przeczytania i zapoznania się z propozycją. Może to oznaczać zachętę odwiedzenia stacjonarnej placówki lub strony internetowej, gdzie produkt lub usługa zostały bardziej szczegółowo opisane.

 

Jak mierzyć skuteczność ulotek?

Jeśli rozprowadzasz ulotki na różnych ulicach, nanieś na nie różne hasła, które uprawniają posiadacza do uzyskania rabatu. W ten sposób będziesz mieć pewność, że z ulicy Kołłątaja przyszło więcej osób niż z ulicy Ogrodowej.

 

Istnieje także możliwość weryfikacji telefonicznej. Na ulotkach można wskazać różne numery telefonów, co ułatwi pomiar. Jeśli w firmie jest centralka telefoniczna, to zadanie będzie stosunkowo proste. Wystarczy założyć konto w telefonii internetowej, wykupić numer i wskazać go na ulotce.

 

Czy ulotki są nadal skuteczne?

Cyfryzacja sprawia, że wiele aspektów codzienności przeniosło się do sieci, w tym reklamy. Jednak tradycyjne ulotki nadal cieszą się zainteresowaniem u osób praktycznie w każdym wieku. Badania Głównego Urzędu Statystycznego pokazują, że 50% gospodarstw domowych aktualnie przechowuje u siebie ulotki. Wynika z tego, że w tej formie reklamy nadal drzemie duży potencjał.

W naszej ofercie znajdą Państwo również szeroką gamę Ulotek składanych.

Nakład zależy wyłącznie od Państwa potrzeb. Wychodząc naprzeciw różnorodnym potrzebom naszych Klientów  oferujemy Ulotki reklamowe już od 100 sztuk.  

Oferujemy ulotki w najbardziej popularnych formatach, takich jak:

  • A6 – 105x148 mm
  • A5 – 148x210 mm
  • A4 – 210x297 mm
  • DL – 99x210 mm

     

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Proin nibh augue, suscipit a, scelerisque sed, lacinia in, mi. Cras vel lorem. Etiam pellentesque aliquet tellus. Phasellus pharetra nulla ac diam. Quisque semper justo at risus. Donec venenatis, turpis vel hendrerit interdum, dui ligula ultricies purus, sed posuere libero dui id orci. Nam congue, pede vitae dapibus aliquet, elit magna vulputate arcu, vel tempus metus leo non est. Etiam sit amet lectus quis est congue mollis. Phasellus congue lacus eget neque. Phasellus ornare, ante vitae consectetuer consequat, purus sapien ultricies dolor, et mollis pede metus eget nisi. Praesent sodales velit quis augue. Cras suscipit, urna at aliquam rhoncus, urna quam viverra nisi, in interdum massa nibh nec erat.