Podkładki pod kubek

Wybierz parametry

{{param.getParameter().title}} Automatycznie zmieniono ze względu na brak w asortymencie
{{error}}
?

{{parameterValue.value}}:

Wybierz nakład

{{controller.getProduct().getLastParameter().parameter.title}} Cena netto (Cena brutto) Termin realizacji
{{cartElement.getLastParam().parameterValue}}
  
( )
{{error}}
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
{{cartElement.realizationObject.inDays}} dni roboczych
Pokaż pozostałe nakłady
Pokaż mniej
Proszę poprawić błędy w formularzu
Wczytywanie...
{{controller.cartElementsError.message}}

Zamów

{{error}}
Dodawanie do koszyka...
Dodano do koszyka
cena netto:
Cena brutto:

{{ controller.focusCartElement.realizationObject.date}} Data realizacji:  
Przesyłka gratis! Zamawiam Pobierz szablon:
Parametry produktu:

{{param.parameterName}}: {{param.parameterValue}}


Lucky Print – podkładki reklamowe dla Twojej firmy

Wśród gadżetów reklamowych dużą popularnością cieszą się takie, które można praktycznie wykorzystać. Jednym z nich jest podkładka pod kubek. Jedna lub obie strony – w zależności od preferencji można wykorzystać na utrwalenie wizerunku marki.

W naszej ofercie znajdą Państwo podkładki z nadrukiem jednostronnym lub dwustronnym. Standardowo proponujemy podkładki okrągłe oraz kwadratowe w rozmiar 93 mm, jednak jako producent możemy wykonać indywidualny kształt i format.

Specyfikacja dla podkładek jednostronnych: 

  • Format - 93x93mm,
  • Grubość - 3 mm,
  • Materiał - korek naturalny 1 mm, tektura introligatorska 2 mm, oklejka,
  • Druk - 4/0 CMYK,
  • Uszlachetnianie - Folia błysk/mat/soft-touch do wyboru.

Specyfikacja dla podkładek dwustronnych:

  • Średnica - 93 mm,
  • Grubość - 3 mm,
  • Materiał - tektura introligatorska 2 mm, oklejka,
  • Druk - 4/4 CMYK,
  • Uszlachetnienie: Folia błysk/mat/soft-touch do wyboru.

Podkładka pod kubek - doskonały nośnik marki

Podkładka pod kubek jest przydatnym gadżetem reklamowym, pozostającym stale na każdym biurku. Dzięki swojemu zastosowaniu jest doskonałym nośnikiem reklamy na co dzień, ale również na różnego rodzaju wydarzeniach promocyjnych. 

 

Podkładka pod kubek przydaje się praktycznie wszędzie – w domu, w pracy, w kawiarniach i barach. Logo Twojej firmy lub specjalnie przygotowana grafika, będą handlowcem, który nie pobiera wynagrodzenia. Jeśli ktoś raz sięgnie po ten gadżet, to z pewnością będzie z niego korzystał przez długi czas. W ten sposób wizerunek na podkładce utrwali się w świadomości użytkownika.

 

Dobrze zapamiętane logo lub grafika sprawiają, że marka staje się rozpoznawalna przez użytkownika. W większości przypadków procentuje to podczas zakupów. Konsumenci preferują towary, które w jakiś sposób znają lub kojarzą. Podkładka pod kubek widziana wielokrotnie w ciągu dnia, będzie zapamiętana. A w zasadzie to, co się na niej znajduje.

 

Podkładka pod kubek - unikatowa forma promocji

Okrągła lub kwadratowa podkładka pod kubek to najpopularniejsze i uniwersalne szablony. Twoja marka może, ale nie musi iść tą drogą! Dostępna technologia pozwala na stworzenie indywidualnych kształtów i formatów. W ten sposób możesz się wyróżnić, tworząc np. zestaw 4 podkładek przypominających puzzle. Chmurka z tekstem, na wzór komiksowych dialogów to także niecodzienny sposób na promocję.

 

Podkładka pod kubek to prosty i praktyczny gadżet reklamowy. Dzięki niemu można kreować wizerunek marki lub skupić się na konkretnym przekazie. Jednocześnie to forma promocji, która jest wielokrotnie widziana przez potencjalnych klientów, co może wpływać na ich decyzje zakupowe.

 

 

 

Podkładki pod kubki luckyprint wizual 1

Lucky Print – podkładki reklamowe dla Twojej firmy

Wśród gadżetów reklamowych dużą popularnością cieszą się takie, które można praktycznie wykorzystać. Jednym z nich jest podkładka pod kubek. Jedna lub obie strony – w zależności od preferencji można wykorzystać na utrwalenie wizerunku marki.

W naszej ofercie znajdą Państwo podkładki z nadrukiem jednostronnym lub dwustronnym. Standardowo proponujemy podkładki okrągłe oraz kwadratowe w rozmiar 93 mm, jednak jako producent możemy wykonać indywidualny kształt i format.

Specyfikacja dla podkładek jednostronnych: 

  • Format - 93x93mm,
  • Grubość - 3 mm,
  • Materiał - korek naturalny 1 mm, tektura introligatorska 2 mm, oklejka,
  • Druk - 4/0 CMYK,
  • Uszlachetnianie - Folia błysk/mat/soft-touch do wyboru.

Specyfikacja dla podkładek dwustronnych:

  • Średnica - 93 mm,
  • Grubość - 3 mm,
  • Materiał - tektura introligatorska 2 mm, oklejka,
  • Druk - 4/4 CMYK,
  • Uszlachetnienie: Folia błysk/mat/soft-touch do wyboru.

Podkładka pod kubek - doskonały nośnik marki

Podkładka pod kubek jest przydatnym gadżetem reklamowym, pozostającym stale na każdym biurku. Dzięki swojemu zastosowaniu jest doskonałym nośnikiem reklamy na co dzień, ale również na różnego rodzaju wydarzeniach promocyjnych. 

 

Podkładka pod kubek przydaje się praktycznie wszędzie – w domu, w pracy, w kawiarniach i barach. Logo Twojej firmy lub specjalnie przygotowana grafika, będą handlowcem, który nie pobiera wynagrodzenia. Jeśli ktoś raz sięgnie po ten gadżet, to z pewnością będzie z niego korzystał przez długi czas. W ten sposób wizerunek na podkładce utrwali się w świadomości użytkownika.

 

Dobrze zapamiętane logo lub grafika sprawiają, że marka staje się rozpoznawalna przez użytkownika. W większości przypadków procentuje to podczas zakupów. Konsumenci preferują towary, które w jakiś sposób znają lub kojarzą. Podkładka pod kubek widziana wielokrotnie w ciągu dnia, będzie zapamiętana. A w zasadzie to, co się na niej znajduje.

 

Podkładka pod kubek - unikatowa forma promocji

Okrągła lub kwadratowa podkładka pod kubek to najpopularniejsze i uniwersalne szablony. Twoja marka może, ale nie musi iść tą drogą! Dostępna technologia pozwala na stworzenie indywidualnych kształtów i formatów. W ten sposób możesz się wyróżnić, tworząc np. zestaw 4 podkładek przypominających puzzle. Chmurka z tekstem, na wzór komiksowych dialogów to także niecodzienny sposób na promocję.

 

Podkładka pod kubek to prosty i praktyczny gadżet reklamowy. Dzięki niemu można kreować wizerunek marki lub skupić się na konkretnym przekazie. Jednocześnie to forma promocji, która jest wielokrotnie widziana przez potencjalnych klientów, co może wpływać na ich decyzje zakupowe.

 

 

 

Podkładki pod kubki luckyprint wizual 1